Часті запитання

  • Коли я отримаю сертифікат?

Щоб побачити, чи набрали ви достатньо балів для отримання сертифікату, перейдіть у розділ «Прогрес» необхідного курсу. За умови відповідної успішності ви зможете згенерувати сертифікат. Або ж він буде автоматично згенерований протягом 24 годин з моменту успішного завершення вами курсу.

Якщо ваша успішність виявилася недостатньою для отримання сертифікату, ви завжди можете опрацювати матеріали та виконати завдання повторно для покращення успішності.

Сертифікат буде завжди доступний у вашому особистому кабінеті користувача (Мої курси) або ж через пошук у реєстрі сертифікатів за прізвищем.

Якщо від моменту проходження тесту минуло більше доби, а ваш сертифікат не сформувався, зверніться, будь ласка, до технічної підтримки: support@zrozumilo.in.ua

  • Як зберегти сертифікат на свій пристрій?

Якщо ви бажаєте завантажити сертифікат на ваш комп’ютер, натисніть кнопку «Роздрукувати сертифікат» над відкритим сертифікатом та оберіть штатну опцію «Зберегти до PDF» (або “Друкувати в PDF”) при виборі пристрою / місця призначення.

Залежно від типу, версії та налаштувань браузера можливо знадобиться додатково вказати альбомне розташування аркуша, масштаб та поля.

  • Чому сертифікат у форматі pdf. має кілька сторінок?

Формат сертифікату залежить від браузера, яким ви користуєтеся, роздільної здатності монітору, пристрою тощо. Саме тому масштаби можуть бути різні.

Наприклад, FireFox у більшості випадків фіксує масштаб коректно, тоді як Chrome може потребувати від користувача зазначити відповідне масштабування вручну в налаштуваннях друку PDF-документу.

Залежно від типу, версії та налаштувань браузера потрібно додатково вказати альбомне розташування аркуша, масштаб та поля.

  • Не приходить лист для активації облікового запису? / Не приходить лист для скидання пароля?

– При реєстрації була зроблена помилка в адресі електронної пошти.

– При наступній спробі авторизації в неактивованому обліковому записі автоматично буде надіслано ще одне повідомлення з посиланням для активації облікового запису.

  • Що означає повідомлення “Ваш обліковий запис Google не має поєднаного облікового запису Зрозуміло!”?

На платформі Зрозуміло! можна зареєструватися і в подальшому проходити авторизацію, використовуючи обліковий запис Google. Повідомлення про відсутніть поєднаного блікового запису означає, що обліковий запис Google, що використовується для авторизації, відмінний від того, який використовувася при реєстрації на платформі Зрозуміло! Або ж реєстрацію бьуло виконано не через обліковий запис Google, а через адресу електронної пошти та пароль.

  • Чи має Освітня онлайн-платформа Зрозуміло! акредитацію або ліцензію для надання освітніх послуг особам, які бажають зарахувати проходження курсів як підвищення кваліфікації?

Освітня онлайн-платформа Зрозуміло! відповідає вимогам Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників, затверджених Постановою КМУ від 21 серпня 2019 року №800 зі змінами та доповненнями від 27 грудня 2019 року №1133. Сертифікати онлайн-курсів платформи Зрозуміло! можуть бути офіційно зараховані як підвищення кваліфікації. 

МБО «Фонд Східна Європа» (ЄДРПОУ — 35142329), яка є засновником Освітньої онлайн-платформи Зрозуміло!, є суб’єктом, який надає освітні послуги з підвищення кваліфікації педагогічних працівників згідно з КВЕД 85.59 у Національному класифікаторі України. Зміни включають додавання обсягу курсу в годинах, форми навчання та підтвердження результатів на сторінки опису курсів і сертифікатів, а також створення реєстру сертифікатів на їхньому веб-сайті для перевірки автентичності.